O mnie

Mam 9 lat doświadczenia w pracy z użytkownikiem i współpracy z działem IT. Realizując swoje obowiązki dbałam o jak najwyższą jakość przesyłanych zgłoszeń błędów.

Mam świadomość, że dobrze opisany defekt, zawierający pełen pakiet informacji tj.

Zgłoszenia przychodzące od użytkowników obsługiwałam w Sales Force, natomiast zweryfikowane defekty zgłaszałam w Jira. Przed przekazaniem zgoszenia dokonywałam wstępnej weryfikacji.

  1. Czy problem występuje wyłącznie po stronie użytkonika?


  2. Czy działanie strony związane jest z defektem?

W przypadku defektów powodujących zatrzymanie kluczowych funkcji serwisu rozpoczynałam odpowiednią procedurę. Wiązał się z nią kontakt z odpowiednim zespołem developerów i zaraportowanie zaistniałej sytuacji.

Kontakt z trudnymi użytkownikami rozwinął moje zdolności komunikacyjne, które obecnie są na wysokim poziomie. Z empatią podchodzę do trudności, jakie na swojej drodze napotykają inni. Jestem świadoma zjawiska projekcji i staram się maksymalnie niwelować jej efekty. Myślę, że kluczem do sukcesu pomyślnej komunikacji jest liczne zadawanie pytań, a także jasne nazywanie swoich intencji.

Hobby

bug_icon Rozwijanie umiejętności testerskich poprzez naukę lub doskonalenie
bird-icon Polowanie z aparatem

Uwielbiam poranne spacery, kiedy wszyscy inni śpią i natura budzi się do życia. "Ustrzelona" sarna z koźlęciem czy kowalik, który wylądował kilka metrów dalej zawsze powodują u mnie szybsze bicie serca i eksplozję endorfin.

GALERIA

fish_icon Spining

Czy może być coś lepszego od spędzenia całego dnia nad rzeką, ciesząc się odgłosami natury? Piękny okoń na haczyku czy pierwszy szczupak w sezonie zawsze powodują uśmiech na mojej twarzy.

Moja super moc

Optymizm i uśmiech, którymi zarażam innych. Wierzę, że nie ma rzeczy, której nie możemy osiągnąć jako zespół.

justyna-i-mieszko